Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Rubrik saknas

Av Untitled - 20 september 2009 20:03

Hejsan. mår lite bättre i dag inte lika mycket hosta så de är skönt =)

I kväll blir de nog bara ligga på soffan o glo på tv.

har börjat fundera på vilka som är änns kompisar ...

känns inte som de finns så många =/ dom jag ungås med nu är chris kompisar o missförstå mig inte de är roligt men jag har inga tjejkompisar som man alltid kan va med .

Eftersom jag är den ända som har barn tror jag inte dom förtår hur de är.

jag kan ringa o ringa men ingen ringer upp och när dom äntligen vill vara med mig så är de bara utgång o sprit som gäller och jag kan inte springa på krogen varovarannan dag .

Men de är ingen som verkar fatta de .


Anna va jätta gullig härom dagen o köpte med sig godis o dricka o hade myskväll o de uppskattar jag .

Men de är ända gången de har hänt .


är lite deppig i dag ...


Love C och N

 
 
Jecka

Jecka

21 september 2009 00:06

Men gumman då, inte ska du känna så där =( dessutom ringer inte du särskilt ofta, jag ringer dig mer än va du ringer mig (inte för att de är ofta heller).. Men du får i vilket fall inte ta det personligt, för ja ha knappt tid med Ola o Tindra så mkt som ja jobbar o pluggar.. Ja ha sjukt dåligt samvete mot alla som ja älskar att ja inte ha tid.. Men de är bara 2,5 år sen kan ja umgås med dig massor ;)

http://jecka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bror

21 september 2009 12:09

Sluta med det.! Vad är väl en bal på slottet... Bättre å vara hemma med Nova. =) Kommer hem fredag.

 
Ingen bild

25 september 2009 17:20

Jag har inga barn, men jag känner lika. tänker tanken väldigt ofta.
Det passar enbart när andra vill, inte när jag vill..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Untitled - 15 oktober 2010 00:50

Hejsan de va ju ett tag sen jag skrev. har inte lixom lust eller ork att skriva . De är mkt med att ha barn och jobba och hinna med allt annat man vill göra . Känner mig ganska nere men de är nog föratt de börjar bli så mörkt ute . ligger i s...

Av Untitled - 2 juni 2010 15:43

ja de blir inte mkt bloggande nu. har så mkt med jobb o barn så jag sitter ingen ro att blogga. har vare hemma 3 dar nu med sjuk nova , som nästan bara vill sova o sova . tycker så synd om henne när hon är sjuk .   De är så fint väder så ma...

Av Untitled - 15 februari 2010 23:00

Hejsan , i dag har de vare jobb hela dan . sen hem till en sjuk nova som bara ville mysa hela kvällen . hon har legat brevid mig i säng och bara myst. så nu ligger jag i sängen o kanske ska sova , men först blir de nog lite scrubs . orka in...

Av Untitled - 13 februari 2010 13:55

Hejsan. känner mig utvilad i dag undra vad man ska göra då? ska nog ta o gå till jobbet snart o ta en kaffe kanske . får se om de blir nån isshow idag . Nova är ju lite förkyld så känns dummt att sitta i en is hall . ska ta o ringa jeanette nu ...

Av Untitled - 8 januari 2010 00:37

Hejsan Här va de ett tag sen man va :P har inte ork o skriva , har så mkt med mitt eget . veckan började med att man va sjuk sen i dag jobbade jag på hockeyn. fortsätter dom så här så är man ju utan jobb snart .. I morgon blir de jobb på mi...

Ovido - Quiz & Flashcards