Alla inlägg under april 2008

Av Untitled - 30 april 2008 15:12

Hej ,

satt och tänkte tillbaka på några saker , då kom de upp saker som jag har förträngt tror ja. de va ett ''bra'' minne eller vad man ska säga.

Jag va ledsen men de va fatt jag hade förlorat en grej . kommer inte ihåg att jag va så ledsen över en sak som jag i dag aldrig tänker på .


De är mkt av mina minnen som jag inte kommer i håg=/


Minnet är från när jag va 16 skulle fylla 17.

Tror inte mina kompisar vet att jag va ledsen över de , typist mig att hålla allt inne.


De är många fina minnen man har , tur man har sin gamla dagbok o kolla på så man kan ''uppleva'' dom igem .


Har tänkt mkt på blaze dom senaste dagarna också konsigt, han kan lixom bara komme upp i tankarna .

trots allt fick jag ju inte säga hej då till lillgrabben . 


nä nu ska jag lyssna på pink  long way to happy , =) de va den låten som fick minnet att komma tillbaka .  

Av Untitled - 30 april 2008 13:40

Hejsan , sitter hemma nu och har ont i huvudet =/.

funderar på om man ska ta och göra nåt , men vet inte vad :P

kanske ska ta o ringa mamma o prata med henne lite .

christian ligger på soffan den lilla tröttisen ;P


ska jobba i kväll också, längter inte så mkt att vara med hunratals 18 åringar som inte kan dricka och inte handla nåt fatt dom är så snola .



Ha de 

Av Untitled - 29 april 2008 19:17

Av Untitled - 29 april 2008 18:38

Hejsan , nu sitter jag o kollar runt lite pratade nyss med mamma .


i går va jag och christian ut och käkade . mysigt de och gott va de =)

i kväll ska jag bara ligga i halv dö ;P  trött blir man av allt nu förtiden :P

jobbigt att ha 2 att bära på . nu är de bara en vecka till undersökningen :D


nä men nu kanske jag ska ta o kolla om anna har slage på telefonen :P


puss 

ingen som vill ha kisse? annars dör dom ? 

Av Untitled - 27 april 2008 16:33

Hejsan , i dag vet jag inte vad jag ska göra de är nå fel på min mobil så jag kan inte ta emot eller skicka sms eller ringa , helt skumt. står att jag inte har nån mottagning :S


sitter och lyssnar på stephen lynch nu ;P

haha han är rolig han , de va ju ett tag sen man lyssnade på han :P


ska väl kanske ta och kolla på tv eller nåt nu , christian jobbar ju o kommer inte hem förän vid 9 =(


nä men nu ska jag ta o prata med erik :P


Puss 

Av Untitled - 26 april 2008 11:52

Hejsan .

i går va jag hos anna o niklas o grilla med anna niklas tobbe alex joel fredde magnus fasil stefan , och någre fler =) de va mysigt :D

åkte hem vid halv 12 . ganska lagom de , de va då typ alla börja bli lite för fulla för mig :P

i dag ska jag jobba fast börjar inte för'än 17;oo skönt de ..


så i dag vet jag inte vad jag ska göra, christian åkte nyss till jobbet så jag kaske ska ta och vila ett tag till , efter jag äte upp min macka =)


Ja ja men nu ska jag dra ja .. hejjs

Av Untitled - 24 april 2008 20:16

ingen som vill ha en kisse?

Av Untitled - 23 april 2008 19:19

Ovido - Quiz & Flashcards