Alla inlägg under januari 2009

Av Untitled - 30 januari 2009 18:37

Hejsan , Nu har pappa kommit hem ;D

så i går va vi ner o sa hej o fick lite grejer =)

så skönt att han är hemma :D


i morgon funderar jag på om jag ska ta o åka till hockeyn. får se hur jag gör i morgon.

i kväll ska jag va med anna o bara ta de lungt , chris o Nikepike är hos johan och lanar så jag och anna får roa varandra .


nä nu ska jag se på scrubs och vänta på att anna slutar :D

Av Untitled - 26 januari 2009 22:01

i dag har vi inte gjort mkt , vare hemma och kurera oss , alla är lite sjuka här hemma .

Men de är på väg att bli bättre =) 


I morgom vet jag inte vad de blir att vi gör. 

Kanske går ut o går med anna om hon har tid , sen kanske vilma skulle komma upp o sola så då kanske jag också gör de . 


ja men nu ska vi se på film 


puss

Av Untitled - 24 januari 2009 20:36

hejsan i dag hart vi inte gjort mkt . käkat biteline och snart blir de film med chips :D

sitter nu i soffan o gör inget , väntar på att chris ska bli klar med wow så vi kan se på film sen .

i morgon vet jag inte vad jag ska göra , kalle kanske skulle komma förbi en sväng =)

pratade med pappa i går de va så bra med han så . snart kommer han hem :D

'mår ganska roligt i dag har ont i halsen o de känns som om jag har feber =( 

Nä nu ska jag ta o göra annat , pussa på min prinsessa kanske :D


Love


En låt som min kära bror ville att jag skulle lyssna på :D jag tror han älskar mig :D haha 

Av Untitled - 21 januari 2009 18:05

hejsan i dag har jag vare en snabbis på birsta med anna o novis.

Sen åkte jag till chris jobb och käkade lunch och väntade tills han slutade .

Och nu sitter jag i soffan och är mätt som tusan , vi käkade kött pommes och chris egna chilisås :D jätte gott va de .

så nu sitter jag medans lilla nova sover brevid mig i soffan , hon är helt utslagen efter en dag med nya intryck och ljud =)


nä nu ska jag lägga mig brevid novisen i soffan och kramas lite .


puss

Av Untitled - 20 januari 2009 20:42

Hallelojsan.

nu har vi vare och handlat , sen åt vi blodpudding . de är gott de =)

Sen tittade vi på one tree hill =) 

sen nyss somnade lillfisen , så då passar man på och skriva lite blogg.

I morgon funderar jag på om jag kanske ska ta o gå till chris jobb och äta lunch =)

hoppas bara de är fint väder .

Och ja jag vet att de är några dagar till helgen , men då kanske vi ska åka upp till anna och limpan och rida :):) jag vill de iaf , får ju se om chris har lust med de . Men annars blir jag ledsen i ögat ;)

ja eftersom jag vet att du läsen min blogg gubben så tycker jag att vi ska åka upp ..:D


skulle behöva städa men jag är lite slö i dag , men jag har tvättat =)

ska väl kanske ta o bädda rent i sängen så man slipper göra de när man är trött o ska sova.


Jenny skulle komma upp i dag men jag har inte hört av henne =/


nä men nu ska jag ta o dricka lite saft o kolla på tv .

love

Av Untitled - 20 januari 2009 14:31

hejsan i dag har vi inte gjort så mkt.

ska snart åka och stor handla . 

jag tänkte gå till chris på jobbet i dag men de är ju så dåligt väder så jag kännde att jag inte orkade , men nu ringde chris så nu måste vi klä på oss o gå ut . puss


snart kommer morfar hem :D

Av Untitled - 15 januari 2009 11:36

hejsan , ja då va de torsdag , funderar på att gå ut och gå en sväng nu när de är sol ute .

i kväll ska jag va med jenny  =)

kommer bli så mysigt , sitta och snacka tjejsnack.

jag vill ju att anna också ska va med men hon vissteinte om hon kunde.=/


Nä men nu ska jag ta o hitta på nått kanske ta en macka medans lillfisen sover :D 


puss

Ovido - Quiz & Flashcards