Alla inlägg under juli 2009

Av Untitled - 23 juli 2009 10:48

hejsan i dag är jag lite trött , vi håller på och renoverar i hallen så man blir ganska trött av de.

Sen hjälpte de inte att de va en liten fis som ville kliva upp halv 6 i morse :P


Undra om jag ska börja måla sista om gången på väggen så vi kan lägga golvet sen i dag :D 

Sitter nu o dricker lite kaffe o nova står o ropar på kisse . lillfisen pratar så mkt . 

Men nu ska jag hitta på annat .


Puss


Av Untitled - 13 juli 2009 11:28

Jaha då va de måndag , jag längtar till torsdag då ska chris o jag på Harrypotter filmen :P jag hoppas den är bra . 

Nu ligger han o sover jag har försökt få upp honom men ingen respons , jag va in med kaffe på sängen (som är min speciallite ;)) Men de ända han sa :'' jag kan inte bestämma mig'': jaja men jag får väl ta o blogga lite sen försöka igen . 

Nova springer runt i gå stolen och jagar kattstackarna.


Jag vill åka ut till stugan o fika med pappsen o karin men då måste ju chris upp o han är ju trötten.

ja men nu blir de lite tv o kanske lite mer kaffe sen ett nytt försök att väcka chris =)

Nova stor o ropar mamma nu seee yaaa

Av Untitled - 12 juli 2009 13:48

Hejsan sitter nu och väntar på att chris ska komma hem .

är ganska trött i dag , vart ju uppe sent i går=)

I kväll vet jag inet vad vi ska göra , bara ta de lungt tror ja.

pappa va nere i stugan får se om vi kanske åker ditt också?! 


jaja men nu ska jag va med novisen =)

Av Untitled - 12 juli 2009 00:17

Hejsan nu sitter jag hemma själv för min käraste är hos johan och ska vara uppe hela natten för att se ufc som börjar 4 :P

så jag sitter hemma och har inte så  mkt o göra .

har nog bestämmt mig för att färga håret mörk igen  tror fan jag ska göra de .

Inte svart men mörkbrunt , älskade mitt hår förut , nu är de så jobbigt när man ser utväxten efter 10 minuter förfan. 

jag vet att farmor inte vil att jag färgar håret ,men jag vill ha mörkt igen . 

i morgon vet jag inte vad jag ska göra , kanske ska gå ut o gå med anna om de inte är pissigt väder . 

får hoppas på de bästa.

Nä nä nu ska jag nog kolla på Greys o sen sova . 


PussPuss

Av Untitled - 9 juli 2009 16:55

Hejsan nu va det ett tar sen jag skrev, blir lätt så när man jobbbade hela veckan på gatufesten. 

Men i går va jag i matfors i red :D roligt de hoppas de blir igen snart.

i dag vet jag inte vad vi ska göra. kanske se nån film eller så . skulle va gott med godis men har fan inte råd med de . 

nä men nu ska jag nog ta o göra kaffe o väcka chris .


puss

Ovido - Quiz & Flashcards