Alla inlägg under november 2007

Av Untitled - 30 november 2007 19:55

Kommer aldrig sluta lyssa på den. inte på nån av jasons låtar  ;P


jag har inget att göra , sitter bara och tänker .

Men man kan ju inte skriva allt man tänker , för att då kanske fel person läser de och då blir de ett jävla liv.


undra om man kanske ska slå på tvn och kolla vad som är på . börja ju jobba om 2 tmmar . hyfsat DRYGT.


Men jag kan fan inte komma ifrån mitt dåliga humör nu , helt sjukt . jag är så less på allt som har med folk och göra . så ska man jobba på krogen i kväll , hur fan ska de gå . men jag har ju jens och amanda som kan muntra upp mig , så de är ju bra  :D


 men ändå  , va fan ska jag göra ?!  jag är fan helt sepe , de är inge skämt heller,

Men asså is this it? ska de inte bli nå mer?! asså jag är likgiltig när de kommer till dig. eller inte  bara dig med asså allt med de att göra .

kom på nu också, de är mkt hemska saker som hänt detta år ..

saker jag inte kan gå in på men de har hänt mkt .


inte konstigt att jag är så likgiltigl. jag har nog mycket som tynger mig , men jag får inte fram de eftersom jag har min fina vägg jävel som jag byggt upp hela mitt fittans liv.


Jag vill bara gråta med de har gått så långt att jag kan inte , jag bryr mig mer om andra än mig själv. Jag har helt enkelt sluta bry mig om mig själv . jag till låter inte mig själv att vara glad . jag springer runt och är glad ler åt allt och alla. de är fatt skulle jag inte göra de skulle nån faktiskt fråga hur jag mår och allavligt vet jag inte hur jag ska svara på den frågan .


ja ni som läser mig blogg tror väl att jag är helt fuckt up guess what? that true .. kom inte nära mig ni kommer bara bli rädd och inte våga stanna de är för mkt här för er att handera . inte änns jag kan.

Jag vet att jag kan prata med mig bästa vän , men jag vet inte vad jag ska säga?


jag är rädd , rädd för att va sårbar och bli sårad . Jag vill ha nån vid min sida . Men jag kan inte öppna upp mig . De går inte . trust me jag har försökt .

Jag är rädd för allt , dö . mörker , känslor , tilllit , hoppas , allt !

jag kan inte hoppas längre fatt jag vet ändå att de kommer inte bli som jag tror eller vill så varför ska jag hoppas ?! jag har hoppas för mkt när de komemr till min famlij!

Den saknar jag också , bror , mamma och pappa!


jag emot världen!!!



HEJDÅ 

Av Untitled - 30 november 2007 19:00

Hejsan nu sitter jag härigen,

  har inget att göra jag tänkte sova men jag orkar inte kliva upp sen tror ja . och de är ju lite dumnt ..


Nu sitter säker du och förfestar med dina kompisar medans jag sitter här och har inget att göra . hoppas du har de kul i kväll de ska jag ha . med mina små älskingar på jobbet .


 hoppas du har de kul sen när du klär upp dig och går ner på krogen bi uppraggad av nån snuskig typ som bara vill en sak . eller kanske är de du som bara vill en sak? själv kanske är de just dig jag ser i kväll står på dansgolvet och skämmer ut dig. dansar med nån du inte änns skulle kolla på om du mötte den på stan , och dansar på ett sett som får mig att må illa .


 så står där med dina fake bröst med puch up och inlägg i bh så men ska tro att du har stora bröst. jävla besvikelsa för killen när du går med han hem och han tar av dig bh´n och upptäker att de bara va fake precis som du! du går där med dina "fina" kläder från HM och "fina" skor från din sko eller nåt. Tror du är så jävla överlägsen . guess what babe . ta bort maskaran ,kilot med brunkräm och dina inlägg får vi se vem som är därunder?



Och killen dom är inte så jävla mt bättre , ja han kanske inte har puch up , med fake är han kan jag lova ,han står och bjuder på drinkar hoppas på att du ska släppa till så han kan säga till sina kompisar i morgon att såg ni tjejen jag tog hem eller?! jag satt på henne som fan i går.

Tänk på de den som änns försöker gö ett närmande på mig om du kommer fram till mig på krogen detta är vad jag kommer säga ;


", Okay, guy in need of a clue. Here's one. Women send signals. That was a brush off. Before you dip into your shallow pool of wit let me paint us a picture and save us both the trouble. Here's your evening. You are going to slink back off to your buddies, laugh this off, get wasted, go home, and make nice with yourself. But don't be thinking of me, because even your fantasy of me, isn't interested in you."


vill inte ha nåt med nån att göra .. alla kan fan dra!!!!!



thank you , fuck you and have a nice day!






Av Untitled - 30 november 2007 18:06

Hejsan nu sitter jag hemma och tar de lungt innan jag ska ner och jobba igen ! tråk men men !!!


Asså jag ska fan va singel tills jag dör , jag fattar inget med förhållanden eller nåt , för se första kan jag inte ragga och jag vet aldrig när nån raggar på mig. så jag skiter i allt nu .... sorry guys im off the market ;P


de är fan inge skämt heller , när jag för en gångs skull träffar nån är dom ju dum i huvve . eller så är jag dum i huvve . vilket som.


men som jag känner nu är jag helt likgiltig ! jag skiter i , fine om de skulle komma en kille in i mitt liv . men de känns som de kvittar.  så de är ju lika bra att vara för sig själv .


Det komplicerar bara saker.


Och de bli ju bara jobbigt , ja visst de har sina fördelar med att ha nån kille i sitt liv . men va fan .

jag har klarat mig själv i 20 år tror jag klarar mig 20 till . är så less på allt så hälften är fanimig nog.


jag blis bara nojjig och tror saker och som sagt jag är ju knäpp och konstig . Nu får de vara nog med att messa with this head .

im be myself now !

try to break me you never will . och så är de ju, även om jag skulle träffa en kille skulle han sticka fortare än fan fatt jag släpper inte in nån på livet .


så fuck off jag skiter i nu .


ganska jobbigt att känna så men nog med lekar.


Pratade med min bästaste johan i dag ! De är väl en kille jag släpper in på livet . men de är ju fatt han är min vän . saknar han som fan . ska vara med han i veckan! dricka lite kaffe och catch up ;P


nä nu ska jag läsa tidninge.


get the fuck out

Av Untitled - 29 november 2007 22:23

Hejsan

 nu har jag vare och jobbat med jens .. de gick bra :P'

så nu är jag hemma och väntar på att jenny ska komma hem så vi kan mysa ! :D prata skit osv!


i morgon blir de jobb . först jobbar jag lunchen , sen kvällen . med jens och amanda tror ja !


".Gå inte framför mig, jag kanske inte följer efter

Gå inte bakom mig, jag kanske inte leder dig

Gå vid min sida och bara va min vän."

av ; Albert camus




",Att älska är att vara sårbar."

av; C.S .Lewis


",Du gifter dig inte med en person ,

 du gifter dig med tre . Den du tror de är ,

den det är och den personen den kommer bli ."

av ; Richard Needham

Av Untitled - 29 november 2007 13:31

Hejsan!

fan va dåligt minne jag har . jag hade helt glömt bort att jag skulle jobba i dag . asså hur dåligt minne får man ha :P


men jag ska jobba i kväll på hockeyn , jens ska jobba med mig . lina ska vara ledig så jag skulle ha vare själv . så jag frågade jens , de kommer nog gå bra .


nä nu ska jag va med vännen!


hejjs


peace out

Av Untitled - 27 november 2007 19:05

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

bra att veta :)

Vad gillar folk bäst hos dig?

Hej gullet! har du pratat med far än? puss

Vilken raggningsreplik faller du för?

vet inte " kolla på film . typ du jag ocg tommy och jenny om hon också vill puss


Vad var det första du sa imorse?

Puss puss puss puss :)


Vad är det sista du kommer säga när du dör?

smedjan i sörfors?


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

vet du vad?jo, katten pete har försökt knullat med tindra. jag sparka han

Så vad säger du under förspel?

nja ska fundera på saken. får se vad som händer.

Och efteråt?

Hej gullet! jag vill att viska hitta på något.. har du lust?`puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

fel och vara social ? och vara med mig.


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem då?

haha... sluta med de där :)


Vad sjunger ditt favoritband om?

allt jag hoppas du har kul!:)


Vad säger du när du inte är sugen på sex?

ida från oscar? rogge här

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?

jaha vem va de då?ålder ?namn? vad jobbar han med`?


HAHAHAHA ... roligt roligt!



Av Untitled - 27 november 2007 18:47

ja de kanske du ska göra jenny ?! haha



haha ! ;P nä men gud vad folk är konstiga . gör en sak säger en annan helt fuckt up .. tror ni att jag kan läsa tankar eller? dumstrutar

Av Untitled - 27 november 2007 18:29

Hejsan nu sitter jag hos pappa och ungås lite med han.

Det är ju inte varje dag men gör de  !;P

i dag har jag vare på birstacity hittat en jätte fin kläning som jag kanske ska ha på nyår ;P

Men de fanns en fin på veromoda också . men den kostade mer .

men jag vet inte vad jag ska göra med de ..


Men i kväll så vet jag inte vad jag ska göra , men några pekulationer är de ju allt ;P haha jag och jennypenny kanske hittar på nåt kul!


nä men nu ska jag va med pappa och försöka få han och köpa kläningen till mig ;P haha


peace out

Ovido - Quiz & Flashcards