Alla inlägg under mars 2008

Av Untitled - 25 mars 2008 15:22

Hejsan , ni sitter jag hemma med jessica och tar en fika.

skulle på stan med anna men jag är så trött och ville bara hem..


Igår jobbade jag sen efter de låg jag bara i soffan och mådde piss, hade mkt tankar i huvudet. allt som händer och allt som kommer hända . vet inte riktigt hur jag ska känna ....

Av Untitled - 22 mars 2008 16:19

Hejsan ,  nu sitter man här igen. jobbade i går gick väl bra men va trött som fan :P

Ska jobb i kväll också , med jenny och patrik:)

ska väl bara va hemma tills jag ska jobba. finns inte så mkt att göra . kl är ju halv 5 ska duscha snart också .

i morgon är de personalfest :D de ska bli roligt .

Jag köpte jätte fin tunika i går som jag ska ha på mig :)

nä nu ska jag dricka med kaffe :)


Hejjs


Av Untitled - 20 mars 2008 17:43

Hejsan sitter hemma nu ja , ska snart gå ner till jobbet för andra gången i dag . ska jobba natt i kväll.

kommer vara död i morgon , men jag ska upp i relatift bra tid och va med jessica :)


sitter vid datorn bara där jag har sutte i typ 3 timmar nu , finns inte så mkt att göra....


ska kanske göra mig klar och springa ner på jobbet .


FUCK OUT

Av Untitled - 19 mars 2008 00:59

saknar mamma än....

Av Untitled - 19 mars 2008 00:49

Hejsan mår bättre nu iaf , gick ner till jessica på hydro och prata och skoja lite så man tänkte på annat .

Sen fick jag mat a christian :) tack.


Och nu har jag och jessica kollat på film , känns så bra att va med henne .

Hon är en glad och snäll person som skojar men ändå den av mina vänner som är allvaligast. tack fatt du lyfte upp min dag :D månadens ros till dig


Sitter nu och funderar på om jag ska ta och äta upp min semla som jag köpte förut ;) gott de , men jag har ju äte massa godis oså satt jag är ju så mätt . inge tjockis jag är :P


nä men nu ska jag kolla vad de är på tv och sen kanske sova så man är pigg i morgon


Drömma om nåt bra

Av Untitled - 18 mars 2008 18:10

Jag saknar min mamma.....

Av Untitled - 18 mars 2008 18:05

Ångesten river och sliter i bröstet det känns som om jag ska gå sönder,
minnesbilder , smärta vad ska jag göra?

Fan nu har jag sitte och gråtit i en timme tror ja , de slutar inte falla . jag vet inte vad jag är ledsen över de bara kommer .

sitter hemma själv kan ju vara de , allt kommer när jag är själv som sagt . eftersom jag inte kan släppa efter när jag är med nån .

vet inte vad jag ska göra , vill bara försvinna i snön. smälta lungt och sakta sen bara borta ....

Av Untitled - 18 mars 2008 12:26

HejHej ,

nu sitter jag och väntar på anna o jenny eftersom vi ska till birsta , dom skulle fixa en grej innan men jag trodde inte att de skulle ta sån tid . man kanske ska dra ner på stan istället . orka sitta och vänta på att anna ska klä på sig hemma o grejer .


Sen i kväll vet jag inte vad jag ska göra , se hockeyn kanske ;)

Men vart vet jag inte ;P


ni är kissen nedan för och biter på mig , kanske ska ta och gosa med den lillerakaren ;P´


sitter och pratar med emil på sms också :)

vi pratar om fjällen , kommer bli skit kul och åka i väg med hockeyn :)



nä nu blir de en rök och kaffe .


jag låg och tänkte i går att jag skulle försöka prata med jenny och försöka släppa ut allt . Men asså jag tycker de är så svårt . jag vet att jag kommer få ett utbrott . hon på psyke sa ju att de va bra , men jag vet inte ja. de är ju jobbigt och få sånna...

Vi kom ju fram till att de är jenny eller vilma jag ska prata med , jenny fatt hon känner mig och mitt liv och vet hur de är .

Vilma fatt hon har vare med som liten och är som en i min familj .

de är svårt att prata tycker jag , alltså om mig själv. vad som ligger bakom allt . men måste väl försöka om jag ska kunna må bättre...

Ovido - Quiz & Flashcards