Alla inlägg under februari 2008

Av Untitled - 24 februari 2008 15:22

Av Untitled - 24 februari 2008 14:57

Hejsan , ja nu är de söndag . har nyss pratat med mamma ;D som fortfarande är nykter :) vad glad jag bli. en vecka är bra gjort .

Idag vet jag inte vad jag ska göra , ska snart ta och väcka jenny som ligger och sover än ;) trötter .

sitter och dricker kaffe nu gott som fan, katterna busar o solen skiner , i dag känns som en bra dag . jag mår ganska bra idag. Jag älskar när solen lyser man blir på så bra humör :D .

ska snart åka o slänga lite kläder och sopor så jag kan städa , tvätten är i tvättmaskin disken är diskad. de är bara damsuga o torka golv o så som jag ska göra när jag kommer hem efter allt annat .



så nu ska jag fixa lite 



FUCK OUT


Av Untitled - 22 februari 2008 14:50

Hejsan ,  nu har jag inte skrive på ett tag . jag har vare upptagen med att vara med lillajennypenny.

Men i dag har jag lite tid över till att skriva, måste ju säga att kissarna har nu börjar gå, dom är så söta när dom stapplar sig fram. den ända som har lite problem med att gå är freddes kisse som är så fet så den rullar åt sidorna haha . Men den är söt som fan ändå .


Sitter och lyssnar på simple plans nya nu , det är fan bar . de är lite nytt blandat med lite gammalt.

i dag ska jag väl inte gör så mkt va hemma tills jag börjar jobba .


Kanske ska ta och damsuga o så sen , men problemet är att min fittans damsugare är helt sepe . haha


Till dig mamma

vad som än händer nu är jag glad att du försöker , att bara du vill o visar att du har liv kvar i dig gör mig glad . Och JAG finns för dig , sen om kalle inte vill är de väl upp till han. även fast de ända jag ville va att han kanske kan ringa dig o fråga hur du mår oså . Men de va ju lite för mkt för kalle , vad kunde få mig att tro att han kunde göra de för lillasysters skull nä förlåt , fel av mig .

Men mamma du ska veta att jag älskar dig enormt . Fixar du detta nu så kommer fan allt bli bra , då kan du flytta upp då har du mig här och du vet att jag sviker dig aldrig. Du har mina kompisar som bryr sig enormt också.


Till mormor

Du är en klippa , du finns där för mamma och gör allt du kan. och de uppskattar jag så mkt. nu när inte jag är där o kan stötta mamma så gör du de med glädje och de för mig att inse hur mkt du betyder för både mig o mamma . Du har ett stort hjärta av guld mormor älskar dig.


Till pappa

Du är min klippa, du hjälper mig med allt , du oroar dig bryr dig o är helt enormt bra . Men tänk om kanske jag säger bara kanske om du kunde ringa till mamma och säga hur glad jag blir av att hon gör de hon gör . jag tror de skulle betyda mkt för henne och mig att de bara kom från dina läppar , men jag försår att du inte vill. Men jag tycker ju om att drömma . kanske nån dag ?! älskar dig <3


Till jenny

Du är min lillaflummbulle , jag är så glad att vi har varann o prata med så gått jag kan. we ride together we die togheter ,bad GIRLS for live ;P haha

Du är och kommer förmogligen och för hoppningsvis allid vara i mitt liv

Älskar dig.



Av Untitled - 15 februari 2008 15:00

Hejsan , nu har alla katteran öppat ögonon :) jag ska ta lite kort om ett tag så ni får se hur söta dom är :) nu sitter jag med jessica och pratar lite skit och dricker kaffe .

skriver mer sen


FUCK OUT

Av Untitled - 9 februari 2008 17:39

Ibland undrar man vad folk tänker med? du söker urskäkter till att inte ta den hjälp jag lägger framför fötterna på dig.

Snart vet jag inte vad jag ska göra , de är fan inte roligt.

Du ignorerar de jag säger och jag tror inte att du kommer gör nåt åt detta den här gången heller. och de bryter ner mig inom mig.

Jag orkar fan inte mer , va fan ska jag göra? ska jag leva med att du är som du är ? men hur fan då? då kommer jag inte kunna prata med dig nå mer.

Jag känner hur jag förstörs , jag trodde jag va stark. men jag är tydligen inte de. jag är samma liten flicka jag va som när du flyttade från min pappa och in med nån annan som du inte änns kännde , jag fick bo där va med om allt. jag hade mina kompisar 40 mil i från mig . Du åkte hem när du flyttade men tänk på mig och flyttade bort , bort från vem jag va och dom jag älskade för dig! men vad fick jag ? jo år av lidande gråtande nätter , ensamheten jag kännde va inte rolig. de är så mkt som är helt messt up.


En fråga ? kan du inte gära de för mig?

Av Untitled - 8 februari 2008 17:20

Hejsan! :P

nu sitter jag hemma med jenny och christian,

bäbisarna ligger och sover ,


Pratade med emil idag också , han satt och väntade på tåget fatt han skulle till karlshamn och hälsa på :) kul och prata med dig igen :)


Snart ska jag ner på jobbet och jobba då. roligt:)

nja kanske inte , kan kanske ska ta och råna en bank och bara dra?

ja varför inte ? jag kan ju övertala jens att köra in i banken som antonio sa ;P

haha



nä men nu måste jag dra mig ner till jobbet så dom inte saknar mig för mkt ;P

Av Untitled - 8 februari 2008 13:15

Hejsan ja då va jag hemma igen efter och vare med pappa på . köpte lite grejer , pappa har kollat ut en tv han vill ha också !

Ja nu har bäbis flyttat på ungarna så nu är som i vardags rummet, Men okey vill hon ha dom där så får hon väl de , men jag kommer inte flytta på mig. så hon kommer nog komma tillbaka med ungarna.

Ska väl ta och städa köket medans de inte är nå katter här inne :)

nä men nu ska jag ta och dricka kaffe o så ,


Höra nåt


Av Untitled - 8 februari 2008 09:22

Ovido - Quiz & Flashcards