Alla inlägg under januari 2008

Av Untitled - 30 januari 2008 09:16

Och inte att glömma , Grattis till erika som tog körkortet i går :D bra gjort gumman!

Av Untitled - 30 januari 2008 08:51

Hejsan , vaknade tidigt i dag . klev upp vid 7 åt en macka sen så diska jag och så . och nu sitter jag här och tänka uppdatera lite .

Hjärtat är ju hemma på besök! de är jätte kul han ligger och sover nu som en liten hund . snarkar lite lätt :P haha . i går va jag med fredde hela dan vi va på stan , ams och mcdonken :P nice, då va magnus också med . men den dumpade han oss fatt han va trött och ville hem och sova ! poooooooyyyy de ska jag komma i håg :P


Sen i går gjorde vi inte så mkt mer , satt och umgicks och skratta . :P


Nu ska du få hjälp mamma , men bara du tar den . nu har jag gjort mitt sista drag upp till dig nu . Jag ber till gud att du försöker denna gång .



Av Untitled - 28 januari 2008 10:34

 Hejsan , nu ligger jag i soffan och tittar lite på scrubs . har inte så mkt att göra . Har inte kunnat sova på hela natten , inte så ovanligt .

Pratade med eve i går kväll hon och therese kanske ska komma upp i helgen , de skulle va skit kul! saknar dom ! :) Plus att jag tror att vi kan ge varann lite ny energi. kan ju vi alla behöva !



Känner mig konstig , lite förrådd och förvirrad. orka inte skriva om de.

jag pratar inte med nån längre , känns konstigt.

Jag hade ju alltid mina dagliga telefonsamtal med Emil förut . de va skönt och prata med honom och skratta o så. saknar de ....


nä nu blir de kaffe..

Av Untitled - 23 januari 2008 03:43

Hejsan!

I dag har jag inte gjort så mkt , haft möte.

sen vare hemma , jag har en konstig känsla i kroppen . typ som om jag kommer att tappa allt snart och dra . inte så bra kanske , men va fan ska jag göra . Denna gång kan jag inte dra till mamma.. hon är så konstig, det som rör sig i hennes huve är kalle .

Pratade med henne en snabbis i dag , jag vet att hon ringt kalle o så  ,  men inte mig och jag frågade varför då svarar hon att hon inte våga . Men är du helt seriös människa? Vem är de som alltid vare där för dig? Jo jag kanske , men dom minnerna kanske du supe bort? jag är så jävla less på att jag aldrig kommer få läka. Jag kommer gå runt om 1o år och tänka samma tankar . om du änns lever då dvs. hur tror du de får mig att känna när jag sitter i min instängda värld och vet inte in eller ut kanske skulle bahöva en mamma nån gång i bland? men nä då får pappa kliva fram och va båda...

Jag är less på att försöka med dig mer . du driver mig länge bort från mig själv , jag dör inom mig när jag har pratat med dig när du är så här.....

Vill fan inge mer , jag kan inte sova rätt kan inte äta rätt INGET..

Du förstör mig men ändå kan jag inte stänga dig ute....



Av Untitled - 18 januari 2008 00:06

Hejsan!

Nu har jag vare och jobbat efter de så va jag med jessica och ola :P

Ola glöm inte att komentera tillbaka !

Ska snart gå och sova , ska bli skönt krypa ner sova och i morgon ska jag städa innan jag ska jobba i morgon !


Haft en ganska bra dag , va med christian sen jobbat .

Men när jag lägger huvet på sägen de är då tankara kan komma...

Får se hur de blir om jag kan sova ,

De är sjukt jag va vaken ett dygn gpr och lägger mig 23.oo i går. vaknade kl 2 . sen kunde jag inte somna om , bra gjort, vilade på dan iof men ! Kommer säkert gå bra att försöka bli normal när man inte änns sover som vanligt folk .

Nä men nu ska jag titta på nån film!


FUCK OUT

Av Untitled - 16 januari 2008 09:25


we all have the questions but not always the anwser but we all have the Y

Av Untitled - 16 januari 2008 07:08

Hejsan , nu är då klockan 07;08 och jag sitter uppe och ska vända på dyngnen. I går va jag ute och åt med christien han bjöd så klart ;) de va mysigt att va ute och gö nåt.

Sen gick vi hem och myste lite, kolla på film oså...


Har haft en ganska bra dag utan så mkt jobbiga tankar , Men de är väl bara en tidsfråga innan dom kommer igen. dumma jävla tankar dumma idér.

Men jag har alltid en tablett med mig i fickan om de skulle va så att jag känner att de är på väg att komma en fitt attak .

Asså när jag skrev de där bara rös jag till , de är inte jag ?! :S ta en tablett för att må bättre . sjuk varför ska jag vara så här? Kommer jag känna lungt i kroppen nån dag? happely ever after?  ofta tvivlar jag , jag driver dom runt om kring mig till vansinne :S

 Tror jag måste gå och prata med nån , så jag har få hjälp och ta reda på va de är som är fel?! mkt därför tror jag att jag har så ont i hjärtat också , fatt jag går och bär på saker ..


Nä nu ska jag se hur de går för the gang in OTH

Av Untitled - 15 januari 2008 07:26

plus att jag har så jävla mens värk så jag tror jag avlider, de är inte änns kul ... Har inge värktabletter heller, tror jag måste gråta lite eller nåt åt de ..... fitta

Ovido - Quiz & Flashcards