Alla inlägg under augusti 2007

Av Untitled - 28 augusti 2007 19:07

Hejsan!

nu sitter jag hemma med vilma efter en lång dag! haha ! jag har vare med vilma o jenny hela dagen! mysigt!!

i kväll vet jag inte vad jag ska göra! va med vilma o jenny tror ja iaf! ;)

köpte en till hårdisk till min lilladatorn så att jag har mer minne!!

haha!


även i dag när vilma skulle köpa skor fick jag betala ;P haha !


nä men nu ska jag dicka saft o spela kort med vilmis! om hon kan sluta prata i telefon snart!!



Pusss

Av Untitled - 25 augusti 2007 19:06

Hejsan!

nu sitter jag hemma hos maja eftersom hon fyller 17!! fan va stor hon är nu!! ett år till 18  ;P

i dag har jag jobbat till 18oo o är ledig nu ett tag börjar jobba typ tio igen o jobbar hela natten! inte så kul kanske ! men ´vad ska man göra! pengarna måste ju in på kontot så man kan åka snart ! :)


nä nu ska jag va social med maja o hennes 6 kompisar ;)


puss puss

Av Untitled - 24 augusti 2007 01:39

Hejsan!

Ja nu har jag skaffat en blogg som jenny ville  !;)

så ni kan läsa om mitt intressanta liv! de är väl roligt !

i dag har jag jobbar till 3 ! sen va jag med jenny på stan o shoppade lös lite ! sen kom nilken o hämtade oss så vi åkte hem o drack kaffe o börja med våra syslor !

jenny gjorde hårfölägning på mig! så nu är man snygg ;)

de tog ju typ bara 2 timmar ;) sen gjode jag på jenny! så nu är vi inte nå dåliga girls eller :P i morgon ska jag jobba sen vet jag inte vad jag ska göra måste förbi jobbet o byta lite ! :P

näää nu ska jag släcka alla ljus o mysaner mig i sängen !

så god natt o sov gott !! puss puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards