Alla inlägg under oktober 2007

;)

Av Untitled - 31 oktober 2007 18:34

Hejsan! nu sitter jag mamma o jenny !! anna åkte hem o skulle duscha !! kan bli en utgång i kväll ;)

men vet aldrig !! haha ! man kan ju kanske ha kul utan alkohol men de är ju dumnt att chansa!! eller vad säger du jenny!!

jenny har inte vare så pigg i dag kan jag lova ! :P hahaha  !

men nu ska jag fixa kaffe  !:P wieeee gott ! puss puss

Av Untitled - 31 oktober 2007 14:30

I look around me
But all I seem to see
Its people going nowhere
Expecting sympathy
It’s like we’re going through the emotions
Of the scripted destiny
Tell me where’s our inspiration
If life won’t wait
I guess it’s up to me


Whoahh
No we’re not gonna waste another moment in this town
Whoahh
We wont come back, the world its coming out
Whoahh
Leave the past in the past gonna find the future
And misery loves company
Well so long
You’ll miss me when I’m gone
You’re gonna miss me when I’m gone


Procrastination running circles in my head
While you sit there contemplating you’ll wind up left for dead (left for dead)
Life it’s what happens
While you’re busy making your excuses
Another day, another casualty
But that won’t happen to me


Whoahh
No we’re not gonna waste another moment in this town
Whoahh
We wont come back, the world its coming out


Whoahh
Leave the past in the past gonna find the future
And misery loves company
Well so long
You’ll miss me when I’m gone
You’re gonna miss me when I’m gone
You’re gonna miss me when I’m goooone
When I’m gooone


Let’s go…!
Won’t look back
When I say goodbye
We’re gonna leave this hole behind me
Gonna take what’s mine tonight
‘cause every wasted day
Becomes a wasted chance
You’re gonna wake up feeling sorry
‘cause life won’t wait
I guess it’s up to you


Whoahh
No we’re not gonna waste another moment in this town
Whoahh
We wont come back, the world its coming out
Whoahh
Leave the past in the past gonna find the future
And misery loves company
Well so long
You’ll miss me when I’m gone
You’re gonna miss me when I’m gone

Av Untitled - 29 oktober 2007 17:40

Anna / jag ska äta köttbullar idag =) nice som fan ;p sa:

vet du vad som händer om man släpper en atombomb i iraq?


Psawyer untitled Gissberg ^ i morgon ska jag tatuera mig ! säger:

nää


Anna / jag ska äta köttbullar idag =) nice som fan ;p sa:

ingenting för alla sitter i nacksta å fikar



HAHAHAHA !!! de är fan roligt !!!!


jaja men nu ska jag fixa mig för ikväll ! för i kväll blir en kväll med tjejerna ;)

Av Untitled - 29 oktober 2007 16:18

Hejsan! nu måste jag skriva ett litet inlägg på jennys förfrågan! :P haha !

i dag har min mamma kommit till mig ! mysigt ! i dag har jag vare på kina o äte lunch med carro o fredde !  gott som fan ! men nu sitter jag bara hemma med mammi o kollar på tv o pratar lite o så! :P


i kväll ska jag väl va med carro o anna kanske ta en öl o så! ;P alltid roligt !! mumma med öl! haha !


ja i dag skulle ju simple plans nya album komma men dom hade den inte på stan (ARG)

jag har ju fan väntar länge nu !!


i morgon ska jag o tatuera mig ! :D yeeeaaah  min lilla jenny ska med wiieee !:P  den kommer bli så fin! :D !!!!!!!!!!!


jag är så kaffe sugen men min jävla kaffebryggare är ju paj GHAAAAA! men jag ska fixa ny i morgon jag ska få en av mammi ;) gulligt va ? ;) 


 men nu ska jag va med mammi ett tag hoppas du fick nått att läsa jenny skriver mer sen! ;)


pussipuss!!

Av Untitled - 23 oktober 2007 00:19

Hejsan ! idag har jag vare med jenny  ! :D vi sov länge ! sen pkte vi till hennes mamma  !´kul o träffa henne o lillkelso! o lille o pierre ;)

i morgon ska jag på stan o så! sen vill jag gå o kolla med nån tatuerare om hur man kan bygga på min tatoo ;)


men nu ska jag gö annat!!

Puss


Ps ! barnet har kommit  ! :D

Av Untitled - 16 oktober 2007 18:10

Hejsan!! nu sitter jag hemma o gör inte så mkt!!

lyssnar på musik! väntar på bättre tider!!

i kväll vet jag inte vad jag ska göra!men nått kommer jag nog på!!

i morogn ska jag jobba iaf!!


gårdagen va rolig!! jag o carro har ju tage studenten! ;) haha ! vi är GRYYYMMM!!


nu kom jenny med en max hamburgare i högsta högg ;) hahaha fetto! ;)

jag åt potatsbullar!! mums !  men de skulle va gott med max också! men men de får jag kanske ta med pappa som lunch i morogn ! men jag vill ha kina! de är kanske grymt gott ! :D


oo nu kom mitt bästa på playlisten!! MR , J ! i just love him!


jaha nu ville tydligen jenny ha slampan tänd o hon ska röka den lillalurken! ;) jaja men nu ska jag göra nått! titta på tv kanske ! men de är inge bra med tanke på att jag har typ bara 4 o 6 !! men kl 8 är de ju simpsons ! :D woooieeeee !;P


Peace out baby !


de har inte komme nå kusin än :(

Av Untitled - 15 oktober 2007 15:46

Hejsan!! nu sitter jag hemma med jenny o dricker kaffe o pratar om vad vi ska ha på oss på halloween ! ;) fan va nice!!! de är ju snart! typ om 2 veckor!! wieee! då kanske martina kommer upp också!! jag pratade med henne om att hon skulle komma uppdå!! de blir kul de va ju ett tag sen hon va här! :P typ ett år sen :@

 nä man kanske ska röka o dricka mer kaffe!!

pussen

Av Untitled - 10 oktober 2007 15:16

Ja då har jag internet igen då! :D wieee!

undra om man ska ta o ringa jenny kanske o dricka kaffe med henne om hon är hemma !

nu men nu ska jag xbox!!

Ovido - Quiz & Flashcards