Alla inlägg under juni 2008

Av Untitled - 29 juni 2008 12:30

tjoho . ja då va de söndag i morgon drar de i gång på gatufesten då .

jobbar alla dar utom torsdag då jag jobbar på restuaurangen sp de blir ju några timmar denna vecka =)

de är jag brosan lida och mattias som drar i gång i morgon =)

de kommer nog bli bra de .

får ju se till så jag inte jobbar för mkt måste ju tänka på magen också .

men den har de så bra därinne och knuffar runt man ser hur hela magen rör sig :P De är så mysigt och veta att de är nån därinne =)


Fick nå infall nu och lyssna på gamla justin timberlake ju =) nice ju .

=) 


Ville bara säga också att jag älskis jennis =)  

Av Untitled - 27 juni 2008 18:52

off to work igen då=/

Av Untitled - 27 juni 2008 15:05

Hej nu är jag hemma mellan jobb , ska snart ner i gen och jobba så nu ska jag vila ett tag , puss

Av Untitled - 25 juni 2008 20:47

jenny gjorde så jag grät glädje trårar förut . asså fan va gulligt detta är

Av Untitled - 25 juni 2008 19:09

i just love my boyfriend =)

han är så snäll o gullig ;P


i dag har jag ich chrischris vare i liden och kollat hur de ser ut däruppe så han vet vad som väntar honom när han ska städa ur där till helgen .

Det va ganska mkt som ska göras , men de går nog bra .

själv ska jag jobba bara , trötta jag:P

vi va på christians mammas och pappas gravar också och la blommor =)

sen va vi och hälsade på hans morfar =)


i kväll ska jag nog bara sitta hemma och ta de lungt och kolla på tv och pussa på kissarna =)



nu ska jag kolla på tv innan jag ska äta.


Av Untitled - 25 juni 2008 09:50

alltid samma sak =/



snart ska vi till liden iaf och kolla hur de ser ut i lägenheten christian och hans bror har bott i, inte fatt christian har bott fär så mkt men dom ska städa ut i helgen så vi vill ju kolla hur mkt dom har stökat ner :P


ja men nu ska jag äta frukost =) puss 

Av Untitled - 24 juni 2008 15:17

ibland förstår jag inte vad orden menas som sägs , och de är inte för att jag är dum eller nåt men i bland förstår jag inte, alla har ju så mkt olika tolkningar av orden som sägs , 

Av Untitled - 24 juni 2008 15:07

Ibland blir de inte som man tänkt sig , men de spelar väl ingen roll . sitta hemma själv är ju alltid lika roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards