Alla inlägg under december 2007

Av Untitled - 31 december 2007 11:25

Gott slut och gott nytt

du är så söt när du ligger i sängen ;)

Av Untitled - 28 december 2007 20:13

tjosan!

nu har jag vare hos anna och gjort lite grejs,

Ska ner till jobbet och jobba .

inte så laddad för de.

tycker de är lite dålig stal att ingen kan ställa upp och jobba för mig!

Men de ska jag komma ihåg alla . jag ska inte hjlpa er på nåt sett heller !

när ni ska göra nåt eller är sjuk får ni fan jobba ändå.

Fatt jag kan ju sitta med fittit hår och less som ett assssss.




i dont what you to look at me.

I dont like when you look at me.

i dont wanna see you leave

i hate it when you lie

i hate it when you say something nice to me

i hate when you go away

i hate to say i like you

but i do.


tycker om dig christian!

Av Untitled - 28 december 2007 18:13

sitter hemma nu med fia och jennu och hennes kompis! vet inte om jag vågar färga håret nu , tänk om de blir grönt :S:S

vad ska jag göra då ? ja jag kan ju alltid jobba i grönthår :S:S:S Nej tack!

'

 jajamen nu ska jag ta och dricka kaffe ;P


FUCK OUT

Av Untitled - 28 december 2007 18:08

Ja så här hade jag sett ut på nyår om jag inte skulle gå och förstöra håret.. :´(

Av Untitled - 28 december 2007 16:22

Fy fan va varmt de är här inne jag tror att jag avlider

Av Untitled - 28 december 2007 16:16

Ja då sitter man hemma trött och less som fan ,

vill till vemdalen i dag , men de är klart att de inte går fatt jag kan inte ta ledigt från jobbet . Ska snart er på stan och köpa hårfärg så jag kan i normal i håret innan jag jobbar . kan ju inte gå och de ut så här ;P haha

Eller så går jag bort till konsum dom haju färg, så slipper man se så mkt folk ;P haha nä men då måste jag nog göra de nu så jag kan sova sen. är trött som fan!

Men min kära pojkvän åker upp till vamdalen ändå han , tycker du kan vänta tills i natt med att åka . me jag ska inte säga nåt . åk och ha kul du , bara ft jag va dum mot dig i förrgår =)

tycker om dig iaf!



FUCK OUT

Av Untitled - 28 december 2007 12:49

Nä nu ska jag ringa jenny och kolla om hon är vaken och redo med kaffe när jag kommer hem , vilket lär ta ett tag , christian duschar nu sen ska vi ju åka hela vägen in till stan. Men jag är sugen på kaffe som fan =) Och min telefon är sepe ,  mamma ringde nyss men då stäger den av sepe telefon :@

den är efterbliven!

jaja men nu ska jag ta och klä på mig så ska vi åka in till stan =)


FUCK OUT 




Av Untitled - 28 december 2007 12:40

Hejsansitter och lyssar på musik och kollar ut genom fönstret , solen lyser himmlen är klar . de är så mysigt ! gjorde inte så mkt i går . vi kollade på film . sen på lite scrubs! skönt att ta de lungt nån dag ! :) i kväll ska jag jobba , men amanda och jens =) THE GANG nu lixom=) de är ju vi som äger iaf nu när min patte är borta i USA. Men jens är ju så rolig han . jag tycker om att jobba med han som vi vet . och Amanda är så snäll!  =) Sitter och lyssnar på simple plan , de är så bra jag får flasch backs :) i går i bilen poppade simple plan perfect , de är minned de kan jag lova =) nä nu ska jag ta och lyssna på lite GC tror ja . gammla allstå , fatt de är också minnen som fan :D nä nu ska jag ta mitt hår och göra annat :P FUCK OUT 

Ovido - Quiz & Flashcards