Alla inlägg under juli 2008

Av Untitled - 29 juli 2008 12:39

Hejsan , i dag har jag inte gjort så mkt nyss äte lite yougurt =)


ska kanske ut på ikea i dag också , ska köpa en spegel som vi hittade i går.

Sen kanske om man hittar nå annat . eller om man hittar nått som man kan önska sig . eftersom jag fyller år på måndag :P


nä men nu ska jag ta mig lite kaffe =)


puss 

Av Untitled - 27 juli 2008 21:06

Hejsan , i går va jag o chris i matfors hos farbror o bada o sola och va med daisy så klart =)  träffade dellan en snabbis också =)


sen vart de jobb för hela slanten ,är riktigt mör i kroppen i dag jag gjorde de lilla misstaget att ha på mig balerina skor hela dagen så fötterna strejkade i slutet av kvällen .


sen i dag åkte jag o chris och badade o sola lite innan han skulle till jobbet , efter de har jag bara lagat på soffan ,jag slumrade ett tag också :P 


nu så har jag nyss badat o så , sitter och väntar på att chris ska komma hem.

lär ju bli kanske nån film i kväll eller nåt , stoffe va tydligen sugen på att se nån film =)

Då måste jag ha godis kan jag lova :P  haha

mummssssss 


nä nu ska jag hooppa i mjukisarna o mysa med kissarna :P  


Av Untitled - 25 juli 2008 22:18

nä nu orkar jag inte va vaken längre ,

men man måste väl vänta på att chris kommer hem :P

 Men jag är trött som fan , undra omman ska dra på nån film i sov rummet oligga där tills chris kommer hem .

d e är ju inge bra på tv satt =/


Av Untitled - 25 juli 2008 16:42

hejsan , fin väder i dag så klart bara fatt jag har jobbat =/ men i morgon tror jag att jag o chris ska åka o bada på dan innan vi ska jobba =)

kan ju vara skönt , och plus att jag bara har badat en gång i år .

Men jag vet inte vart vi ska bada vill ju inte va där de är så mkt folk med fettis magen ;P


plus att jag har världens fulaste bikini men orkar inte köpa ny.


pratade med mormor i dag också de va  bättre med hennne nu iaf =)

vart ju orolig jag vill ju inte att de ska hända nått med min kära mormor.


va förbi farmor i dag också =) trevligt att träffa henne också .


nä nu ska jag hitta på nått kanske ta en kall dusch :p haha 

Av Untitled - 24 juli 2008 20:57

Hejsan i dag har jag jobbat sen vare på stan och fikat med jenny o chris o pappa =) mysigt de :P


nu gör jag inte allt för mkt , sitter här o ska se på nån film tror ja om de inte är nå bra på tv dvs :P

 orka inte skriva så mkt nu , tar de sen ;)


puss 

Av Untitled - 22 juli 2008 14:30

ja justja jag fyller år snart =)


Av Untitled - 22 juli 2008 14:28

om du undrar varför jag lägger upp mkt bilder ä rde fatt de funkar inte skicka till martina :P 

här kommer ett på magen också =)  

Av Untitled - 22 juli 2008 14:18

Ovido - Quiz & Flashcards