Alla inlägg under augusti 2008

Av Untitled - 28 augusti 2008 21:01

Hej nu har jag badat , och åt nyss nån macka oså .

ska snart lägga mig tror ja . 

jag är ganska trött eller inte trött nu men jag vet att jag kommer dö i morgon när jag ska jobba 15 timmar , gravid och jävlig och stå och jobba 15 timmar är inte de roligaste =/


Men pengar måste jag ju ha .


jaja men nu ska jag hitta på nått annat .


puss 

Av Untitled - 28 augusti 2008 14:46

Hej =)

Nu har jag nyss komme hem från jobbet fick ju gå i regnet från bussen så jag är ganska blöt nu kan jag lova . 


i kväll ska jag nog bara va hemma jobbar ju 14 timmar i morgon så jag ska vila så mkt som jag bara kan i dag så jag är pigg  morgon . 


Chris är på jobbet än han kommer nog hem om en timme eller så . 

då blir de väl laga mat o äta o ligga o mysa i soffan kanske . 

väntar på att kaffet ska bli klart nu iaf , så jag inte somnar innan chris kommer hem  ;P


take care :D 

Av Untitled - 27 augusti 2008 13:20

skönt nu kunnde jag somna ett tag till =) debehövde jag ,

men jag hatar att vakna av att jag inte kan välja eller andas :(


ska göra mig klar nu oså så kommer chris och hämtar mig när han slutar sen ner till stan köpa nått till antonio sen till biteline och käka . 

kommer säkert bli roligt , jobbigt att jag är sjuk bara =( 

dricker te igen och massa nässpray kan jag lova .

har även legat och drömma om min lilla bäbi ;P 

underbara lill bäbis.

Av Untitled - 27 augusti 2008 08:25

Hejsan ja i dag tänkte jag sova ut eftersom jag är ledig och ska ut o äta i kväll med antonio o folk eftersom han fyllde år i går men ikke  , vaknade kvart i 8 av allt hostande o kan inte andas genom ena näsborren.

så trött på att vara förkyld .


vi iaf på ultraljud i går och kolla satt den lilla växer som den ska , och de gör han . han är lite mindre än vanligt men ingen som är konstigt . 

ligger bra på gravid kurvan :) läkaren sa efter att allt ser normalt ut=)



Träffade johan och hans tjej i går och deras lilla saga som bara är 4 veckor :D

gud va söt hon va :D:D Stora gratulationer till er.


nu ska jag ta mig en kopp te och titta på tv . 


älskar chris


Av Untitled - 24 augusti 2008 15:34

Hejsan .

i går jobbade jag de va inte så mkt folk så de va lite tråkigt .

Mår inte allt för bra i dag är ju förkyld och är snorig som fan så jag kan inte sova de är så jävla drygt.


i dag ska jag nog fika med jenny o anna , men anna skulle ringa mig vid 3 och hon har inte ringt än , så kanske åker in till stan och tar en fika med jenny på stan i stället .

ska väl kolla om bakis chris ska med men just nu ligger han o soffan och sover -


Fan vad jag vill ha nässpray.

få bort allt snor nån gång .

i morgon ska jag jobba, kommer vara trött kan jag lova eftersom jag inte kan sova normalt eftersom jag inte kan andas ordäntligt .


ja men nu ska jag ta lite mer te o kolla vad jenny gör.


puss 

Av Untitled - 23 augusti 2008 15:27

Hej

sitter nu och ska göra mig klar så jag kan åka ner på jobbet o äta innan jag börjar , inte så sugen på att jobba i kväll eftersom jag inte sove så bra i natt .

har så ont i halsen o snorig så jag msåte sitta o sova och de är inte de behagligaste att göra tro mig .

oerhörs less i morse när jag kliver upp och inser att kl inte änns är tio o jag ska jobba 11 timmar tills 04 i natt . 

Men men .


chris ska supa i kväll han :( dummer . jaja men han måste väl få ''leka'' 

även fast jag inte kan så kan ju han o varför inte göra de då?! humm ..


Men men ska dra nu ja ,


älskar mig själv . :D 

Av Untitled - 22 augusti 2008 09:58

Hejsan ,

sitter och väntar på att mitt te ska bli klart.

Jag har så ont i halsen så jag vet inte vad jag ska göra .

men de är ju typiskt mig att få ont i halsen.


ska snart åka ner på jobbet också , jobba nån timme sen ska jag va med jenny tror ja =) myspys . träffa pillis ;P han är ju för söt =)


ja men nu är de te time ;)

puss

Älskar chris 

Av Untitled - 21 augusti 2008 17:48

ja då var pluppen och flicka borta =( chris bror och hans kompis kom och tog dom nyss =/ gud va tomt de är redan ..


så nu är de bara jag chris o hjärtat o bäbis kvar .

kommer kännas konstigt att inte ha nån som pratar med mig när jag går runt i lägemheten , men jag vet ju att som komme till ett bra ställe så de är ju bra =)


i dag har jag jobbat med jenny penny . sen fikat med anna de va myspys =) kanske ska träffa henne sen efter hon har jobbat också =)


nu ska jag kolla vad vi ska äta i dag kanske kolla om tv om chris kan dra sig från Rock band :P


Hörs då

puss 


Ovido - Quiz & Flashcards