Alla inlägg under maj 2008

Av Untitled - 28 maj 2008 13:56

Jag måste tack jenny för de fina inlägget på hennes blogg.

och de är ju konstigt att ja nu 2008 ska de komma en liten krabat in  i våra liv . jag har en sån skön känsla i kroppen . när jag känner den röra på sig och tänka de är min bäbis där inne som växer o växer. eller de är inte bara mitt utan de är ju min kära christians också =) tycker om han enormt mkt. 

klart vi tjafsar i bland men så mkt jag kan skratta o fula mig med honom har jag aldrig kunnat göra med nån kille jag tyckt om . och andra sidan har jag inte tyckt om nån på samma sett som jag tycker om honom .  

Jag vill inte vara utan honom .  

allt kommer bli så bra i våran lilla familj =)

Av Untitled - 28 maj 2008 13:26

en bild på lillen =)

Av Untitled - 27 maj 2008 19:48

Men bra som man är så fixar man de själv :P jag är så bra ,

nu gör christian mat  ;O kyckling ris o curry. blir säkert gott de .

men han är så gullig han kommer och frågar ja men hur ska jag göra de osv ;P haha inte lätt heller när man är van att jag lagar mat ;) hhaha


nä men nu ska jag se på tv innan maten =)


puss



Av Untitled - 27 maj 2008 19:31

JA MEN  TACK FÖR DE DÅ FUNKAR INTE TELEFON IGEN

Av Untitled - 27 maj 2008 19:13

lite bilder =)

Av Untitled - 27 maj 2008 00:25

tjo jag är trött som fan så jag kommet inte orka skriva så mkt , i dag har jag inte gjort så mkt ,jobbat den handlat sen va med vilmis ett tag =) saknar att vara med henne.


vill vara med jennyliten nån dag också kanske i morgon? om du läser detta kan du ju komma in till stan till 3 då jag slutar så kan vi gå på stan o så kanske ?


sen är jag ledig på onsdag det ska bli så skönt . jag ska sova hela dagen =)=)=)=)

som ni förstår har jag inte vare ledig på ett tag =)

Sen i morgon kväll ska jag nog bara va hemma o städa lite oså =) 


vill åka ut och köpa köksbord med jag har ingen bil så om de är nån som har en kompi och inte har nått att göra på onsdag kan ni ju vara med mig o hjälpa mig med de =)


ska kolla lite på tv nu tror ja , 


Christian  <3 

Av Untitled - 24 maj 2008 13:20

Hejsan , nu sitter hjag och mer eller mindre väntar på att klockan ska bli 2 så jag ska göra mig klar och åka till jobbet . sen i kväll är de jobb för hela slanten .

de är jätte mkt bokat .

Men de går nog bra , i går va en rolig kväll o jobba inte för folket med jagtycker mimmi är så rolig i bland och senare på nättera är jag så trött så då yrar jag rätt mkt :P


har nyss äte frukost , gott de =)

ska lägga mig på soffan och vila fötterna lite till ett trevligt 12 timmars pass i kväll , men de är ju lite semester eftersom jag körde 16 timmars i går =)

ja men nu ska jag vila peace out 

Av Untitled - 21 maj 2008 21:12

Hejsan ,

i dag har jag jobbat hela dagen , sen nu har jag bara vare hemma själv eftersom chritsian är också spelar poker.


i morgon är de jobb i gen , och hela helgen  inklusive söndag .

jobbigt .

nu ska jag kolla lite på fotbollen där ronaldo nyss gjorde mål ;/

sen ska jag slå på scrubs och lägga mig i sängen och sova .

Det kanske blir lite simpsons också =)


vet ju inte när christian kommer hem,  han har spelat poker hela dagen men kan tydligen inte komma hem, för all del han sitter ju och dricker öl med sina kompisar kul för han som kan dricka iaf.


Ibland känner jag att jag kan få mer stöd av han än jag får , tror inte han tänker på att jag måste sluta med så mkt man han kan göra allt som förut .

jag kan inte vara med mina kompisar på samma sett fatt jag kan inte ut o supa med dom. sen så orkar jag inte lika mkt och har humör sväningar upp o ner. så jag sitter häldre hemma o få en sammanbrott än på nån förfest som jag ändå inte kan dricka på .

jag säger inte att jag tycker de är jobbigt att ge upp drickandet , men de är lixom inte så svårt att sakna de när han åker o ''dricker öl med sina kompisar''

om jag är ledig en helg tror du då att nån frågar mig om vi ska hyra en film eller gå på bio? nej nej allt handlar om festa, ja jag har vare med 2-3 enstaka gånger, men när folk kommer till en gräns  när alla dricker då alla är så jobbigt. men jag tycfker inte synd om mig själv, 

Allt jag ger upp gör jag för mig o bäbisens skull =)

allt kanske låter hel mysko men jag är väl bara ett hormonmonster =/


hejjsansvejsan 

Ovido - Quiz & Flashcards