Alla inlägg under september 2008

Av Untitled - 28 september 2008 13:39

Hej Hej ,

sitter hemma med mamma nu som är på besök , så i går vart de mkt prata oså om bäbisen oså.


sitter nu och pratar med vilmajag får en känsla av att hon vill att bäbisen ska komma ;)

Vilma:    
Återstår att se,blir galen över en 9 månaders lång överraskning.Jag är en väääldigt otålig person!!


hahaha :P du är knäpp du.


i dag kanske vi ska till bror o fika =)

han va lite bakis i dag inte lätt ;)


nä men nu ska jag kolla lite på tv med mamma o snickesnacka lite mer =)

Av Untitled - 24 september 2008 14:23

Hejsan ,

jag tog en promenad till hemköp o skulle handla , vem springer jag på då om inte blatte patte =) trevligt värre . vi gick och handlade tillsammans och sen tog vi en sväng hem till honom eftersom jag inte vare där och sett hur de ser ut (det va skit snyggt) så satt vi där o snacka ett tag . Sen åkte vi hem till mig o kollade hur de såg ut här hemma =)

Tack så mkt patte fatt jag fick åka med dig o slapp gå hem med dom tunga kassarna =)=)

så nu har jag nyss äte en apelsin som jag köpte på hemköp , gott va de =)

Men nu ska jag ta mig lite kaffe och kolla på tv och fundera på vad som ska bli till middag i dag .


Puss

Av Untitled - 24 september 2008 11:51

hejsan ,

i dag vet jag inte vad jag ska göra , funderar på att gå o handla men de är så drygt att bära skiten hem sen . Men jag har ju inte så mkt att göra så jag kan ju gå hur segt jag vill.


i kväll vet jag inte heller vad jag ska göra , bara ta de lungt kanske.

sitter och funderar på vad man ska laga för mat i dag , om man ska göra tacos eller om man ska ta de på fredag eller lördag . 

Men de är ju så gott =) 


nä men nu ska jag dricka saft o kolla på tv =)


puss

Av Untitled - 23 september 2008 19:57

Hejsan , nu sitter jag vid datorn :O chris kollar på heros på tv så jag fick datorn helt otroligt :P


i dag har jag  vare med anna o vare ute o gått med iker =)

han har blivigt så stor o gullig =) me like him.

vi va och åt lunch på chris jobb också , pasta med skinksås åt jag och anna kyckling med ris o curry =)

gott va de , jag åt 2 portioner ;P haha tjockis jag .


i morgon vet jag inte vad jag ska göra, ta de lungt oså.


har ont i ryggen nu som fan :/


skulle kolla på idol men man måste ju låta sin älskade kolla på heros.

jag tycker inte de är så bra så jag tror jag lägger mig i sängen ett tag och sträcker ut ryggen. eller kanske tar mig ett bad tillochmed  ;P


talk to you later ;)


älskar chris

Av Untitled - 22 september 2008 09:11

ja då va de måndag igen , och hockey igen =)

men först jobba lunch så klart .


Fick fin besök i går kväll ;) de va en fin överraskning =)

nä men nu ska jagta o dra mig ,


puss


Av Untitled - 18 september 2008 09:19

Hejsan ,vaknade åtta idag , kanske inte så bra eftersom jag ska jobba hela dag o kvällen .

efter jag har jobbat lunch ska jag ut till hockeyn och jobba där så jag kommer nog vara trött i kväll :P

Men sen är de bara fredag kvar sen är de helg igen =) 


nä nu ska jag ta mig lite te och titta på nyheterna innan jag drar mig till jobbet =) 


puss

Av Untitled - 17 september 2008 08:15

God morgon =)


i går va jag med anna på birsta , de va roligt att va med henne de va ju ett tag sen bara vi va med varann . va ganska länge på birsta . käkade lunch o så =)

köpte en filt till bäbisen =) och en tröja till mig själv :P 


Men nu ska jag göra mig klar för att dra mig till barnmorskan =)

Sen skulle anna ringa när hon vaknade hon ville sova ut i dag sa hon. trött anna :P


puss

Ovido - Quiz & Flashcards