Alla inlägg under juni 2009

Av Untitled - 17 juni 2009 19:32

wiee , i morogn åker vi till stugan :) ska bli så mysigt .synd att inte vilma va hemma :/

ja men alla får ha en underbar midsommar :) 


Älskar min familj =)

puss

Av Untitled - 15 juni 2009 09:28

Hejsan , nu somnade lillfisen . passar på att skriva nån rad innan jag ska ta o ringa jessica :D

vet inte vad jag ska göra i dag , måste ner till pappa o skriva ut tipsrundan till midsommar :)

de ska bli så roligt.

ja men nu ska jag ta lite kaffe o ringa jessica =)


puss love chris o nova

Av Untitled - 11 juni 2009 17:39

Hejsan nu sitter jag och bara väntar ut tiden , ska ner o gratta maja som tar studenten i dag :D Gratttttiiiss :D

så nu ska jag ta och väcka min trötta kille ;)


puss

Av Untitled - 8 juni 2009 09:16

ja då va de måndag igen. 

Håller på att tvätta nu , sen ska jag tvätta stuggrejerna i morgon.

i dag vet jag inte vad jag ska göra , städa lite kanske. vara med nova .

kanske ska ta o ringa anna och se om hon vill göra nått .

nä men nu ska jag dricka kaffe kanske ringa o kolla vad jenny gör :D 



Av Untitled - 4 juni 2009 12:26

Hejsan , de vart en lunch med pappsen i dag , skönt att komma i väg lite även fast de är dåligt väder .

men nu ska jag väl bara kolla på tv o städa lite , måste kolla tvätt tid också så man har nå rena kläder :P

Har chris byxor på mig i dag , inte fatt jag inte har några själv men dom är så sköna :D 


Av Untitled - 4 juni 2009 08:53

Hejsan , en till dag med moln:( de är ju så tråkigt.

Jag som vill va med malin och knäppa nå fina kort. 

men nä nu får man sitta och kolla på de tråkiga vädret . :(


Men nu är de klart iaf, blir stugan på midsommar kommer bli så mysigt . 

kanske man ska ta och dra på stan nån dag och försöka hitta nån fin tunika eller nått :D 

får se hur jag gör . 


nä men nu ska jag ta och dricka kaffe och få lite mig tid medans lillan sover 


Puss 


Love chris o Nova

Av Untitled - 3 juni 2009 08:12

Hejsan och godmorgon.

i går hade jag en jätte mysig kväll .

först efter chris slutat jobba åkte vi ut på birsta och kolla lite , sen åke vi hem till anna och niklas och hälsade på , joel har ju kommit hem så de va trevligt att träffa honom . 

sen efter de åkte jag och chris hem , då kom  tobbe och hälsade på . 

Sen kom anna och hämtade mig så åkte vi och släppte iker sen åkte vi till hennes gammla granne och kollade på henned hundvalp 

GUUUD VAD SÖTTTT han va så söt . riktigt fin . 

Sen efter de körde vi niklas till johan där vi också sprang på dawda .Trevligt de .

sen åkte vi och köpte glass och åkte hem till anna och kollade på walk the line och tjockade oss :P

Tack anna för en trevlig kväll  :D 

nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och umgås lite med matte (chris bror)


Love chris o nova

Ovido - Quiz & Flashcards