Alla inlägg under februari 2009

Av Untitled - 28 februari 2009 20:03

Hejsan , sitter hemma nu och har nyss kollat på Cinderella story .

Sen läste jag på kanal 5s hemsida att kanske chad o Hilarie inte ska vara med om de bil en till sesong:O de går ju inte . asså man har ju lixom fastat för alla som är med nu.

Dom balanserar varandra så bra. Man kan ju inte plocka bort nån , jag kommer ihåg hur arg jag vart att inte jake va med nå mer .

Man får väl de hur de blir . 


Så nu ska jag ta och trycka i mig godis och dega på soffan :D

Av Untitled - 27 februari 2009 22:16

Av Untitled - 26 februari 2009 17:11

Hejsan ,

i dag har jag inte gjort så mkt , vare med nova o bara myst o busat . 

Det va ju inte så fint väder ute så man kännde inte för att gå ut och gå precis.


så nu håller jag på att laga lite mat , i dag blir de korv och potatis.

Sen i kväll efter anna slutar ska vi gå o sola =)

Har inte vara med anna på många dagar nu känns de som .


i helgen kanske vi ska åka till liden men chris håller ju inte de han lova :P älskar dig ändå :P

sen på fredag kommer bror o pappasen en sväng :D

lördag kväll kanske steffe skulle komma .


Annars bara mys .

nä maten lagar ju inte sig själv

puss


Psawyer.bilddagboken.se

Av Untitled - 19 februari 2009 18:32

Av Untitled - 19 februari 2009 17:56

Hejsan , nu ligger nova och pratar med nallarna  :P

Chris ligger på soffan och små sover lite efter maten .

Potatisbullar vart de :D mummmaa ..


Vilma åkte nyss , hon va ju här i går men smart ungen glömde väskan i går så hon va här o hämta den nu =)

Jsg fick även hennes cola tack vilma love you ;)


Sen ska nog anna komma eferjobbet så ska vi sola :D


nä nu ska jag va med nova ..


P.s jag fick jätte fina blommos av min älskade i dag!!!!!!

Tack älskling :D:D

Av Untitled - 18 februari 2009 21:33

Hejsan , i dag har jag inte gjort så mkt .

Vare ute och gått och va och handlade , sen va jag och novisen bara hemma :D 

Nu sover lillfisen så då passar jag på att sitta vid datorn .

Gör inte så mkt nu tittar lite på efterlyst.


ska kanske ta mig ett bad efter att vilma o ewe kommer tillbaka med sol nyckeln =)


I morgon vet jag inte vad jag ska göra ,  får se vad som dyker upp . 


Puss

Av Untitled - 16 februari 2009 19:40

Av Untitled - 16 februari 2009 08:42

Hejsan , ja då va de måndag =)

i dag blir de babymassage o sen tandläkaren .


i går va iker här o vi va ute i snön o hoppa o busa :P

Han va här i lördags också =) annas goshund.


solade i går med anna , sen tog jag en ´dusch sen hopp i säng .

Och de va ju bra att jag somna i hyfsad tid eftersom lillfisen ville kliva upp halv 8 :P


nä nu ska jag ta o busa med nova :P


puss

Älskar dig chris

Ovido - Quiz & Flashcards