Alla inlägg under december 2008

Av Untitled - 30 december 2008 15:39

Hejsan nu sitter jag och väntar på att jessica ska komma så ska vi åka o handla tills i morogn  :D ska bli så mysigt .

vet inte vad chris ska göra , han kanske ska till johan men de ville inte jag med nova , med tanke på att de kommer va fest där.

då är jag mer än gärna med jessica o myser bara .

Och snälla johanna kör hem mig =)


nä men nu ska jag göra mig klar , 


puss


hoppas du hittar denna gång anna ;)

Av Untitled - 29 december 2008 14:38

Hejsan ja då va de måndag , idag ska vi inte göra så mkt .

Ska nog bara va hemma , eller nja vi ska ut på bolaget så man har de gjort . ska köpa en liten chamange så jag kan små snutta på den . har pumpat ut mjölk så lillan har . vill också gå o kolla efter en klänning som man han ha på nyår.

hittade en i går men då fanns den inte i min stolek :P


nä men nu ska jag ta o dricka lite kaffe o kramas med novis i soffan där hon ligger och sover som en stock :P


love chris o nova 

Av Untitled - 27 december 2008 02:10

nu ska jag sova efter en mysig kväll med anna :D

SKönt att veta att man har nån som är nykter o ledig på en fredag =)

tack anna för en jätte mysig kväll . 

Av Untitled - 26 december 2008 21:45

Nu har novis somnat lite , så nu vart de ensamt :P

sitter och lyssnar på Mr Mraz , tänker tillbaka på när jag alltid lyssande på honom . 

Som när jag och vilma åka till gbg:P

Han har nått i sin röst som gör att jag blir så glad :D 

you and i both är ju en av dom bästa . 


Känner mig lite ensamt i kväll, inte fatt novis är tråkig , men jag har ingen att prata med som jag alltid gjorde med en viss person förut . 

vi pratade varje dag om allt och de saknar jag . 

kan nästan fälla en tår när jag tänker på att vi inte pratar längre .

Det är mkt som hänt de senaste året .

ett år sen mådde jag piss o nu lever jag med dom 2 bästa sakerna som hänt mig. Men man saknar vissa ibland dom som känner mig vet vem jag pratar om.


it's okay if you had to go away
Oh, just remember that telephones
Well, they work out of both ways
But if I never ever hear them ring
If nothing else I'll think the bells inside
Have finally found you someone else and that's okay
Cause I'll remember everything you sang
 

Av Untitled - 26 december 2008 18:32

Hejsan i dag har jag vare hos liljan o käkat lite o pratat gamla minnen .

de va roligt och se hur de såg ut hos dom eftersom man inte har vare där på flera år .


och i kväll ska jag vara hemma med novis bara , chris ska dricka öl tydligen .



Tv kallar .


hejjs

Av Untitled - 24 december 2008 12:07

God jul =)

Av Untitled - 22 december 2008 17:00

Av Untitled - 20 december 2008 19:21

Hejsan , i dag har vi vare på birsta lite snabbt . va ju så mkt folk .

sen åkte vi hem o hämtade upp våran inneboende på vägen :P

så nu sitter jag här medans lillan sover lite.

o grabbarna spelar för fulla muggar .


pratade med chris kompis limpan i dag jag ska nog hjälpa dom o rida i gång deras häst  :D den skulle vara sjukt roligt=)

nä nu ska jag kolla på tv o mysa med min söta nova , medans chris spelar hela tiden :@ 

Ovido - Quiz & Flashcards