Alla inlägg under september 2007

Av Untitled - 30 september 2007 22:30

Hejsan!

Helgen har vare hur bra som hellst!

mys mat o prat!! jag vill bara skriva av mig! men de är för mkt för mig just nu ! hur ihelvete ska jag klara av de! vet inte änns vad jag ska skriva ! jag blir lixom tom. men inte på ett negatift sett !! men asså ... de är så mkt !!


är hos mamma nu! ska åka hem i morgon vlket känns skönt men ändå inte! jag vill inte till sundsvall! jag har inget där! jag vill inte!!! jag vill bara vara nån stanns o inte känna nån o jobba..

men jag vet inte hur jag ska göra med nått!!! fan va frustrerad jag blir !! jag har fan inte vare så här på läng nu  , vad är de som händer? jag vet vad ni tror men de är inte de ! utan ni som känner mig vet att jag hatar när jag inte har kontrol o de har jag inte nu ! o jag vet inte hur jag ska göra fatt få tillbaka den  :s jag vill att de ska va på ett sett men ändå inte de är jobbigt. måste prata ed dig i morgon om allt! de är bra med dig,  vi kan säga allt till varann . men just nu känns de som jag inte vågar på nå sett ! jag har ingen aning om vad som rör sig i ditthuvud ! ojag är för feg o fråga ! men jag måste väl! kommer du till mig snart? hoppas de iaf ! saknar dig redan iaf !!


ska dra nu!

Mraz <3


jag är rädd för de som händer eller de som inte kommer hända!


where are you i need you dont leave me .....

All these questions run through my mind
I wish I couldn’t feel at all
Let me be numb

Av Untitled - 25 september 2007 02:50

Du är underbar <3

Av Untitled - 25 september 2007 02:26

Tjosanhosan !

här sitter jag då! har inte så mkt att göra ! :P sitter o lyssnar på musik bara ! men kan inte sova som vanligt:P haha

har bestämt mig för att åka ner i helgen till karlshamn ! de kan ju va kul där! haha !! eller de är klart de kommer vara de! ;P

jag vill skriva så mkt ! men jag vill inte att folk som läser denna ska veta så mkt! de överlåter jag till jenny penny eftersom hon vet allt ;P

om jag skulle vara troende så skulle jag tro på jenny ;P hahahahaha !



har inte pratat med vilma i dag :(  min lillaprupp! hon vet mkt hon också!  och jag älskar henne för de ! om min mamma skulle fått ett till barn då önsar jag att de va vilma ! :) men jag har ju tur som har henne i mitt liv iaf ! o ibland kan man ju leka att hon vore min syster ! men de är ju önske tänkande men med tanke på hur vi är mot varann så är vi inte långt i från att vara de ;P haha ! älskar dig genom eld o vatten! eller nja de är så jävla varmt o gå egenom eld o man får bränn skador o grejer ! men simma över en sjö kan jag gö för dig ;P skämt o sido! haha ! älskar dig o de vet du !


undra om jag ska spva eller vara vaken ! men saken är den att jag har bara 1 cigg kvar o jag kan inte gå o köpa nya fatt jag har inge legg o typ inge pengar! men om jag sover så vaknar jag med en cigg men kommer vara trött som ett ass ! :P haha ! fatt Gissan ska upp tidigt i morgon ! :P o jag vet inte om jag pallar sova lite o kliva upp då är d eju bättre att inte sova alls ! :P eller vad säger ni?

asså jag är knäpp nu känner jag ! men de kan ju vara fatt jag är lite glad ! o plus att jag är så jävla bra! i just love myself!


nä men jag kanske ska slå på en film o mysa med bäbisarna  ! :D ja jag tror jag gör de ! eller så blir de scrubs ! asså de är ju bara för fantastiskt


Molly: Look, isn't it possible that Dr. Cox tricked you as a motivational ploy?
J.D: Hmm, no.
Molly: After he said there was no hope with Mr. Radford, didn't you both work harder?
J.D: Nnoo! You're like a crazy person!
Molly : I'll tell you something else. I mean, Dr. Cox is a text-book closed-off alpha male. I mean, you can try forever, but you're never gonna get that hug that you really want.
J.D: Uh, excuse me, I'm not a child. I'm a doctor.
[Tänker]
J.D: And i'll get that hug!


over and out;)

puss<3

Av Untitled - 24 september 2007 01:14

Hejsan!

i dag har jag jobbat ! sen va jag med jenny o vi fika fatt jag hade med mig saker frå jobbet ;) mums!

men jag va lite trött så jag somnade ;P haha trötta jag ! vaknade nyss ! men ska väl snart gå  sova igen! så jag orkar g¨upp i morgon !:P

jag är fan skit trött  !


haha ! nä nu ska jag he på en film o sova!! hörs då


puss


lisen to the words i lay !

Av Untitled - 23 september 2007 07:31

Hejsan!

i kväll har jag jobbat hela natten  o jag ska jobba vid 9 så jag orkar inte sova ! känns dumnt o gå o lägga tid 3 timmar o bli skit trött när man kan va vaken o va övertrött ;) haha


i kväll ska jag va medmin lilla jenny penny vi ska ha mys pys yeah!

har ju saknat henne när jag vare borta !men de dröjer nog inte lä'nge innan jag åker i gen! får se om jag åker i veckan! jag vill de iaf ! ;P


du är ju bara för  söt asså! men du är inte förlåten fatt du spöade mig i bowligen !:P haha !

nä men nu ska jag duscha tror ja ! så jag håller mig vaken i 2 timmar till innan jag går till jobbet :P


Av Untitled - 20 september 2007 18:54

Hejsan ! snart ska jag o vilma åka hemmåt ! eller vi åker till mamma i kväll så åker vi i morgon till sundsvall!

det har vare så kul o vare här! 

men jag åker og ner snart igen! kan jag lova!

jag är så less på sundsvall jag vill inte hem jag vill flytta nuuuuuuu!!

får hoppas att de blir snart ! :D

nä men nu ska jag packa o så sen ska vi börja röra på oss ! :(


men hörs då


<3

lovley  :D 

Av Untitled - 20 september 2007 14:18

Hej!


nu sitter jag o pratar med emil! :)

de ä alltid roligt! han ska ner i tvätt stugan! :P


vilma sitter ute o kollar på tv!! vi sov lite längre än planerat i dag! så vilma orkar köra sen!! o de för står ja !! kan inte va så oligt o åka med mig när inte jag kan köra!  förlåt vilmis. med jag älskar dig de vet du :)



saknar hjärat o bäbis<3

o jenny så klart ;) 


puss puss 

Av Untitled - 20 september 2007 01:35

Hej igen!

jag har inget att göra medans vilma gör sig klar för sängen! så nu står hon här o visar rumpan!! nu missar ni nått ;)  inte alla som får se en vilma rumpa kl 01;36 på en onsdag ;) hahahhaa


nja men nu ska jag väl på toa kanske röka om jag orkar ! o sen sova MED HÖRLURAR VILMA VAD DU ÄN SÄGER SÅ SÄNKER JAG INTE ;O hahaha !


Lova you


<3 

Ovido - Quiz & Flashcards