Alla inlägg under november 2008

Av Untitled - 30 november 2008 17:52

Hejsan , nu har vi vare på stan . va ju ganska tråkigt fatt de är ju piss väder .

men men skönt att komma u t lite =)

va med jeanette o elin o nån till ett tag . 

sen kom morfar o va med oss ett tag .


jag köpte en jätte fin jacka till chris för 1250 =) vilken snäll flickvän han har .

sen köpte jag ett par byxor o en tröja till mig själv , vart inget till lillfisen , måste ju först försöka använda de vi har :P


nä nu ska jag  börja med maten =)



Av Untitled - 30 november 2008 12:11

nu ska vi snart ner på stan och kolla lite =)

har sovigt jätte gott i natt , lillan vaknade vid 7 o ville va vaken men efter en halvtimme somna hon om.sen klev chris upp med henne vid 9 o jag fick ligga kvar :D

så nu ska jag väcka lillan o klä på henne alla kläder :P onda mamma.


nä nu ska jag göra mig klar , BTW i dag har jag mina fina jeans på mig fan va snygg rumpa jag har ;)


älskar chris o nova 

Av Untitled - 29 november 2008 18:55

Av Untitled - 29 november 2008 13:34

Hejsan , i dag mår chris som han förtjänar :P

i går va mamma och hälsa på =) så nu har lillan äntligen träffat mormor också =)

Sen kom anna och alex förbi en snabbis .

jag satt o kolla på tv o myste med nova , sen ringde malin och hon kom förbi och ungicks =) va mysigt att bara sitta i soffan och kolla lite på tv o snacka , hon har också hållt på med hästar mkt så de vart lite häst snack vilket alltid är roligt :) hon gick hem vid ett tiden tror ja  , då gick jag o novis och sov .

sen kom chris hem efter två nån gång , men då sov vi så gott .


nu ska vi snart äta , skulle äta med pappa o la familja  , men jag har inte hört nått.


mamma åkte nyss men hon kommer nog snart igen .

nä nu ska jag kolla på tv.


älskar nova o chris <3 

Av Untitled - 28 november 2008 18:46

Hejsan , sitter nu och kollar lite på tv för lillfisen sover.

idag har mormor vare här och träffat sitt barnbarn för första gången =)

Hon och lars bor på hotell så dom kommer i morgon och hälsar på också =)


i kväll ska jag väl va hemma eftersom chris ska ut , anna o alex skulle komma förbi och ungås lite .

Sen ska jag väl gå egenom alla fina saker jag fick av mammas kompis marie, massa barn kläder och en åkpåse :D 


nä nu ska jag göra lite kaffe eller te


älskar chris och nova 

Av Untitled - 26 november 2008 21:15

Hejsan nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig ett bada med novis=)

Om hon vill va vaken , hon är lite trött nu :P


men jag hör nu att hon börjar vakna.

så nu blir de bad tror ja .  


Nån som vill ha myspys med mig på fredag?

Min kära pojkvän har fått för sig att han ska ut på fredag, så om de är nån som vill mys o kolla på film vet ni vart jag finns :)

Av Untitled - 26 november 2008 18:42

tjosan , nu halv ligger jag i soffan med nova i famnen:)

Hon är min lillaögonsten.

vi va i morse o kollade vikt och längd . lilltjejen väger nu 4340 och är 55,5 cm :)

så hon växer utmärkt =)



i morgon ska perra o erika komma på besök.

sen till helgen ska mamma komma :D så hon får träffa sitt lilla barnbarn.

nä nu ska jag titta på tv .


love chris o novis 

Av Untitled - 21 november 2008 17:47

Ovido - Quiz & Flashcards