Alla inlägg under maj 2009

Av Untitled - 28 maj 2009 22:40

Hejsan här sitter jag , pigg och glad . eller nja inte glad kanske , jag ville sova nu men jag kunde inte sova :( jag somnade förut typ 2 timmar .

Men jag ska väl ta oh försöka snart igen . 

har vare på stan hela dagen i dag med jessica sen med bror min . 

mysigt de träffade massa roliga folk , och jenny ;) hahaha 

i morgon vet jag inte vad jag ska göra kanske åka med chris till jobbet vil halv 9 ,käka lite lunch sen o sen kanske ta en promenad.

kanske är nån som är vaken . annars får jag väl ta och väcka nån kanske :P

nä nu ska jag se om jag kan göra om bloggen lite nu när jag inte har nått att göra . 


Älskar min chris och Nova

Av Untitled - 27 maj 2009 17:13

Hejsan , nu ligger chris och sover i soffan och nova sitter i gåstolen :P

i dag har jag inte gjort så mkt, vare och käkat med pappa en snabbis.

Sen har jag bara vare hemma . 

sen i morgon kanske jag ska på stan med jessica , hoppas de bli bra väder så man kan ta en glass eller nåt :P

sen hoppas jag på att min telefon kommer i morgon också .

min fina iphone :D sjukt nice . 

nä men nu kanske man ska ta och göra kaffe så man orkar vara vaken tills kvällen . 


Puss


Love christian och nova

Av Untitled - 26 maj 2009 18:32

hon är så skön :D

Av Untitled - 26 maj 2009 18:32

Av Untitled - 26 maj 2009 18:29

Hejsan , i dag har jag inte gjort så mkt tvättat hemma sen vare och handlat lite . fick nya skor i dag :D jätte fina.

nu har nova somnat och chris ligger och sover på soffan .

pratade med vilmis i dag =/ hon har ju flyttat . 

kommer sakna henne. älskar dig vilmis .


nä nu ska jag ta och ringa anna .


love chris o nova

Av Untitled - 25 maj 2009 19:17

Hejsan nu har lillan somnat för dagen , men måste ju ta upp henne och inhalera så klart men annars så :P

i dag ska va bara va hemma , kanske ska ner och sola lite så man blir brun .

ska snart väcka chris som somnade på soffan för ett tag sen . 

har nyss gjort kaffe och chokladbollar så han får ett fint upp vaknande.

i morgon har jag tvätt stugan på dan så de lär inte bli så mkt mer än så i morgon . kanske går ut och går en sväng om de är fin väder . 

ja men ju ska jag ta och väcka min käraste  :D


Love

Av Untitled - 25 maj 2009 12:24

Hejsan nu har lillan somnat en stund känns som om jag skulle kunna sover hur mkt som hellst . man blir ju lite trött när man måste kliva upp med henne var 3 timme fatt hon måste inhalera:/ vi fick ju åka in till sjukan i fredags när jag kom hem från att jobbat. men vi fick åka hem på lördags . så nu är vi hemma men vi fick en inhalation grej hem så vi måste inhalera henne var 3 timme . 

så man blir ju ganska trött.

Men men vad gör man inte för sin prinsessa  :D

Men nu ska jag ta en rök och prata med anna 


Love chris och nova

Av Untitled - 18 maj 2009 10:09

hejsan nu är vi hemma efter en jobbig helg som vi spenderat på sjukhuset fatt nova vare sjuk .

Hon fick inte tillräkligt med syre så vi fick ligga kvar i 2 dar.

Men i går fick vi komma hem och de är så skönt , nova mår bättre och hade saknat att vara hemma tror ja :P 


i dag vet jag inte vad jag ska göra , kanske gå till chris och käka .

Så lillan får komma ut lite och få luft. 

Men jag vet inte hur jag ska göra , måste ju städa hemma.

Men de kan ju iof jag och chris göra tillsammans när han kommer hem . 


ja men nu ska jag ta mig lite kaffe och fundera på hur jag ska göra i dag :P

 älskar chris och nova <3 

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards