Alla inlägg under mars 2009

Av Untitled - 30 mars 2009 09:04

hejsan ja då va de måndag igen , i helgen har jag vare hemma och J och Nike har vare här .

så vi har spelat xbox o kollat på fotboll oså.

I dag vet jag inte vad jag ska göra , kanske ta o ringa anna om ett tag .

Jag tvivlar på att hon är vaken nu :P


Måste klippa mig snart  , nån som vill/kan? 

ser ut som ''hej kom pch hjälp mig''

så nått måste göras snart .


pratade nyss med pappsen , pratade lite om kryssningen vi ska åka på med hockeyn . får ju se hur de blir om man åker med eller hur de blir :P


nä nu ska jag ta lite mer kaffe sen busa med nova :)

Puss

Av Untitled - 26 mars 2009 17:34

Hejsan , i dag är jag på bättre humör . va med min kära pappa och käkade lunch oså :D mummma .


nu stor chris och lagar mat de ska bli så gott :D:D 

ja men nu ska jag stå och hänga över chris axel och se till satt allt går rätt till :P 



haha , 


pusssss

Av Untitled - 24 mars 2009 14:09

blir så ledsen när de känns som mormor ger mig lite pengar och skickar upp dig som om jag ska ta hand om dig. jag kan inte de.

Jag har min familj nu , de går inte.

Jag vill inte vara den som måste köpa ditt jävla vin   o cigg.

Jag har nog med mitt eget .

tur att nova sover så hon inte ser mig gråta nu.

Jag hatar att du dricker, jag hatar att du sårat oss så mkt , jag hatar att du lämnade pappa .


Jag har väldens bästa pappa , de är helt sjukt hur mkt han gör för mig .

älskar pappa så ortoligt mkt .

Min pappa är så otroligt underbar, jag skulle kunna sitta en hel dag och prata om hur bra min pappa är . 

hur rolig han är , snäll , omtänksam och allt


jag fattar inte hur allt kan gå fel.



älskar min nova o chris, utan er vet jag inte vad jag hade gjort .


Av Untitled - 20 mars 2009 11:35

Hejsan , nu har lillfisen somnat en stund .

Sitter och väntar på mamma så ska vi åka och äta lunch :P

sen kanske fika med jenny ,

nu när mamma är här ska jag köpa lite kläder till henne sen ska vi gå till frissan så hon får klipppa sig och färga håret :D 


Nä men nu blir de kaffe 


puss

Av Untitled - 18 mars 2009 07:04

Hejsan , nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart :)

Gottigott.

Nova ligger på din matta och kollar på nallarna =)

I dag kommer min mamma :) mysigt . 


Dom senaste 2 dagarna har vare underbara här hemma . 

Som ni kanske vet så sitter chris mkt vid datorn , men dom senaste 2 dagarna har de vara vare han jag och nova och massa mys. 

Legat i soffan och kolla på film .

Såg twilight i förrgår, Det är nog den bästa filmen nu . Jag tyckte den va svinbra . 


ja men nu ska jag ta lite kaffe sen gosa med nova

Av Untitled - 15 mars 2009 21:10

Hejsan , i går va de utgång för mig, första gången på nästan ett år :D

Började med att ta en öl på hockyn efter jag jobbat sen kom anna och hämtade mig . 

Sen så åkte vi hem till mig och drack lite och gjorde oss klara, sen gick vi ner till pete och drack lite till.

Sen vart det aveny , jag hade jätte roligt .

Tack anna fatt du finns , du ställer alltid upp för mig och nova .

Med att köra oss hit o dit och komma och umgås med oss .

Vi är så tacksam för att vi har dig . 

Anna har verkligen visat vilken bra kompis hon är .

Så de är med all kärlek till dig anna jag säger att om vi döper nova (vilket jag vill) så är du gudmor ''fadder'' till nova .


Sen har jag tänkt mycke på vad som skulle hända med nova om de skulle hända mig och chris nått .

nån som jag tror skulle vara så perfekt (förutom min egen pappa;))

så är de min käre bror som jag tror skulle kunna ta hand om min prinsessa precis som hon förtjänar.

Ni kanske tycker de är konstigt att jag sitter och tänker på vad som ska hända med nova om de skulle hända mig nått , men jag har tänkt mycket på döden oså på senare .

Men nog om de :)

Nu ska jag sitta och må som jag förtjänar och äta godis :)


Tack för i går allt folk :)


Älskar min familj :) 

Av Untitled - 13 mars 2009 10:29

hejsansa .

Nu har lillan somnat en stund =) 

Så då passar jag på att sitta lite här .


Senare i dag ska jag och anna åka och handla, chris är modig nog att lämna sitt kort till mig :P och han fick lön i dag ;) Rock and roll 

nä ingen fara bubben ;)


nu ska jag väl inte göra så mkt , väntar på att mamma ska ringa hon mådde inge bra i dag , trodde att de va blodtrycket som spökade igen . de är inge bra de . 

Pratade med mamma förut och då berättade hon att kurre (min mormors man)

Har ramlat nere i spanien och krosat axen :/ inge bra de . 

Hoppas de blir bra iaf .


Nä nu ska jag ta lite mer kaffe o mysa med mig själv =)


P.s jag ska ut på lördag :) första gången på typ ett år :D:D

Av Untitled - 11 mars 2009 21:26

Hejsan, i dag har jag vare med anna =) vi har planerat lite vad man ska ha på sig på lördag . fatt jag ska ju ut på krogen =) fan de va inte i går man va de .

Men först på lördag är de hockey :D 


Sen ska jag ha så roigt så. Anna och jag =) och Erik :D


Pratade en snabbis med jenny och vilma men dom hade inte tid o prata vi skulle höras senare. bara dom inte ringer för sent jag måste ju få min skönhetssömn =)


nä nu ska jag se på efterlyst . 


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards