Alla inlägg under april 2009

Av Untitled - 29 april 2009 08:22

Hejsan , har nyss vaknat av ett nova ligger i sängen och säger mamma :P

mammas sötunge .

i dag vet jag inte vad jag ska göra , måste ha alvedon iaf. 

Har sån mens värk och inge tablette så jävla jobbigt . 



sitter nu och väntar på att kaffet ska bli klart :) 

Sen ringa chris  :D 


nä men nu ska jag ta och ringa chris . 


Älskar chris o nova

Av Untitled - 27 april 2009 17:50

Hejsan, i helgen har jag och chris o nova vare med anna och niklas.

roligt de , vi va ute i stugan och myste och käkade lite oså . 

sen i går va jag så slut så jag somnade  vid sex tiden:P

sov hela natten . De va underbart skönt att sova ut :D

i kväll ska vi nog bara va hemma och ta de lungt .


har spenderat dagen med kalle , vi va först och käkade med pappa på spisa sen åkte jag och kalle till margot och hälsade på dom :)

De va ju inte i går man va där så de va roligt . 


i morgon vet jag inte vad jag ska göra , måste städa här hemma , och snart är de ju sista april så man måste väl bestämma vad man ska göra då.

nån som har nått förslag? :)

nä men nu ska jag ta och va med nova innan hon ska sova 

lova chris o novis :D 

Av Untitled - 17 april 2009 09:27

Hejsan , nova sover en snabbis så jag passar på att skriva lite :P

de har ju blivit dåligt med bilder nu på senaste men de är därför jag har ingen kamera :(

måste fixa en så man inte missar massa med nova :P


i går va jag och chris hos anna o nikke och hälsade på . ska nog hjälpa dom att fytta på lördag . så kom kan flytta nån gång :D


i dag vet jag inte vad vi ska göra , kanske bara blir hemma .

Eller så hittar vi på nått med nikke och johan .

får se hur de blir.

men innan i kväll ska jag ner på stan och gå och ta en fika med jennypenny . 

kanske köpa nåt åt nova eller mig själv kanske.

nä nu ska jag plocka upp nova och mysa lite . 

ha de . 


Pussssss

Av Untitled - 14 april 2009 20:51

Okey då blir de lite upptatering .

i helgen så va ju chris lång leding så vi har vare med nikke och Jdizzel :P

typ bara vare här och spelat xbox :P


Sen i söndags hade jag jätte mysigt hemma hos jessica :D 

Jag åkte dit efter jag vare på kina med pappa och chris o pappas tjej o kalle locklund . de va trevligt de också :D 


Hemma hos jessica så va de jag jessica ola jessicas 3männing och hennes kompis , johanna , henke , Anna , och vännen och hans tjej anna  :D 

hade jätte trevligt , de måste vi göra igen  :) 


i dag har jag vare med min underbara nova  , och jenny och danne va här , sen kom sanna en stund också jätt roligt . 

i morgon blir de bista med anna och sanna ;D 

myspys de :D


ja men nu ska jag ta och dricka lite kaffe kanske .

Puss

Av Untitled - 8 april 2009 10:05

Hejsan, i dag vet jag inte vad vi ska göra kanske vara med annapanna i kväll :D

snart är de helg också , vet inte vad vi ska göra då . 

Nåt roligt blir de nog . 

jag vill bowla men jag får se om de blir nått :)

nä men nu ska jag ta och prata med chris :D 

puss

Av Untitled - 4 april 2009 18:13

Hejsan, i går va jag bara hemma själv med nova.

chris va hos J och drack nån öl så o dag mådde han inte så bra  :P

så i kväll ska J och nikke komma och va med oss och äta lite chips o spela xbox :P

sen ska vi inte gör så mkt mer. 


nä nu ska jag ta och spela lite war :D 


puss

Ovido - Quiz & Flashcards